Marketing & Loyalty Conference “У ритмі покупця”

25.07 відбулася конференція Marketing & Loyalty Conference “У ритмі покупця”.

На ній були присутні представники таких компаній як SOVA, Mix & Match Group, WOG.

Виступали спікери, експерти: КОВАЛЬ АННА, SOVA, Маркетинг-директор, Jewelry House; Логвин Наталія, PR директор, kasta.ua .; Ісакіна Ірина, CEO бренду одягу Artem Smirnov, Консультант зі стратегічного маркетингу.

Також були представлені нові інструменти для збору даних і аналізу в ритейлі.

УАВІ, в лиці президента Інна Несмірная, поділилася цінною інформацією про якість вивісок, що перевіряти при прийнятті робіт і на що звертати увагу виробника. Презентували для учасників першу книгу УАВІ “Терміни”. Саме з неї Асоціація починає цикл видань про візуальну індустрію.

Ми були раді поділитися знаннями з рітейлом в області візуальної індустрії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *