Це класика книг про рекламу, написана одним з видатних фахівців , батьком сучасної реклами – Девідом Огілві .
Як зробити рекламу , яка буде продавати?
Якими мають бути тексти, ілюстрації, дизайн ?
Як залучити й утримати клієнта? Як управляти рекламним агентством ?
У цій книзі – численні історії реальних проектів , блискучих ідей , а іноді і невдалих рішень . Огілві описує всю “внутрішню кухню” світу реклами і розповідає численні байки, які дозволяють зануритися в світ рекламного бізнесу минулого століття.
Книга обов’язкова до прочитання всім, хто пов’язаний з рекламою: копірайтерам, дизайнерам, менеджерам проектів, – особливо починаючим фахівцям. Основам потрібно вчитися у майстра!