У всьому світі те, що в нас зветься виробництвом зовнішньої реклами називають виробництвом знаків, а людину що їх створює – sign marker. Заплановано 77 епізодів в рамках Goldin sign, де ми будемо робити знаки неповторною технологією або унікальним матеріалом.
Так розповідає про свій проєкт Максим Голдін.
Максим Голдін – учасник Української Асоціації Візуальної Індустрії, власник рекламної компанії “Арт Україна” на своєму YouTube каналі демонструє сполучення матеріалів, які формують неповторне сприйняття. У своїй лабораторії Максим дивує вражаючими рішеннями виготовлення знаків, виходячи за рамки прийнятих стандартів виготовлення, наприклад, поєднання м’якості тканини та меломентальності бетону (буква яка виглядає як тканина бетону), технологією та підходом, коли ми можемо малювати на металі в кілька шарів та кількома товщинами, що може сформувати умовно об’ємний малюнок на металі (латунна літера з об’ємним малюнком), візуальну ілюзію руху статичних об’єктів, літеру з побутових вимикачів та інших крутих і цікавих рішень.
Метою проєкту “Goldin sign. Project 77” – є розширення уяви про технологічні можливості виробників знаків, що допоможе саме прикрашати наші міста, а не спотворювати їх громіздким пластиком.
На власному досвіді ми знаємо, як часто не вистачає часу чи ресурсу для втілення задумок та експериментів, тож Макс закликає долучатися до колаборації колег галузі для реалізації спільних проєктів та ідей.
Сучасні технології візуальної індустрії рухаються вперед і ми завзято впроваджуємо їх у життя!