У Києві з 19 по 21 вересня 2017 пройшла виставка рекламних і маркетингових технологій REX-2017. Цього року вона, як ніколи, зібрала велику кількість гостей, багато серед яких взяли в ній участь вперше. Можна сказати, що відвідувачів було набагато більше, ніж раніше, а ось виставкових стендів досить мало. З УАВІ брати участь дуже вигідно, тому що стенд оплачували відразу кілька фірм-учасників. Тому ті, хто не побоявся виставити свою працю на загальний огляд зміг навіть добре заробити!
Наскільки ефективною і цікавою виявилася виставка?
Даємо слово тим, хто безпосередньо брав участь в ній.
Організатори виставки REX-2017
В цьому році виставки REX / T-REX виросли майже на 30% в унісон c прогнозами. Участь взяли 135 учасників з України, Італії, Казахстану, Китаю, Люксембургу, Польщі представлять понад 200 брендів рекламно-сувенірної продукції, корпоративної символіки, зовнішньої реклами, POS, візуальних комунікацій.
Наталя, керівник УАВІ
Цьогорічна виставка була багатолюдною і плідною. Ми раді, що до нашої організації приєдналися нові учасники. Дуже приємно було бачити і стрімкий розвиток тих компаній, які постійно беруть участь в наших виставках. Як керівник бізнес-асоціації, в цілому я високо оцінюю результати, хоча хотілося б ще більшою масштабністю нашого заходу.
«Мандарин», Харків
Виставка була істотно більш багатолюдній, ніж в минулому році. Ми роздали всю промопродукцію, яку взяли з собою.
Приємно, що на виставці були і кінцеві замовники. Ми вже отримали одне цікаве замовлення, яке мусить окупити витрати на поїздку та інші вкладення.
«Ріара», Київ
Однозначно вдала виставка. Тут ми побачили дуже багато клієнтів. Приємно було відновити особисті контакти з клієнтами з числа тих, з якими ми вже працюємо – багато хто з них відвідали цей захід. Потенційні клієнти зацікавилися представленими нами новинками. Особливий інтерес викликали саме виставлені на нашому стенді більш бюджетні варіанти реклами. Дуже важливим, актуальним і приємним для нас було спілкування з колегами з УАВІ, живий обмін досвідом в неформальній обстановці.
«Рів’єра», Дніпро
В цілому виставка залишила приємне враження. Безліч новинок, дружня і невимушена атмосфера. Але ми працюємо у вузькому сегменті, і, на жаль, наші кінцеві споживачі її не відвідували.
ТОВ «Ві Ар Саплай», Київ
Виставка вдалася трохи краще, ніж у минулому році. З’явилося багато нових облич і нових контактів. Також був і комерційний результат: на цій виставці ми взяли хороше замовлення.
А тепер поглянемо на те, як оцінюють виставку гості, думки яких трохи різняться. Хтось зміг почерпнути для себе багато корисного з спілкування з колегами і виступів в спікер-зоні. Когось не задовольнило кількість стендів-учасників. Але, про все вам розкажуть особисто ті, кого вдалося “зловити” для невеликого інтерв’ю.
«Вертикаль», Кривий Ріг
Виставка виявилася менше, ніж ми вважали. На жаль, по нашому профілю було мало замовників. Що сподобалося – так це неформальне спілкування. Корисною виявилася комунікація з постачальником «Пластікс». Приємно було поговорити по душам з колегами.
«Варго Ін» (спікер), Чернігів
Виставка виявилася безумовно корисною. Приділили багато часу живому спілкуванню з колегами. Стендів, правда, було мало, але в спікер-зоні активність була дуже хороша. Безпосередні контакти і обмін досвідом – безперечно сильна сторона REX-2017.
Підводячи підсумки можна сказати, що виставка активно розвивається, знаходить все більший відгук у аудиторії і набирає обертів, чому ми дуже раді. Сподіваємося, що в наступному році зможемо зробити її ще цікавіше і краще. І, звичайно, чекаємо нових і старих учасників! До нових зустрічей!