З 23 по 25 лютого в «КиївЕкспоПлаза» проходив міжнародний форум «Індустрія торгівлі» в якому із загальним стендом були представлені 9 компаній-учасників УАВІ: Реклама «Есфі» Дизайн (Полтава), «Елефант» Торговий Дім (Київ), Cowboy Art (Дніпропетровськ), Plastics (Київ), WE R. Supply (Київ), Tesa (Київ), «ВКФ« Мандарин» (Харків), «Рів’єра» (Дніпропетровськ), «Авекс-Груп» (Київ).
На загальному стенді були представлені роботи всіх дев’яти компаній: світлодіодна продукція, вивіски, внутрішня-інтер’єрна реклама, LED екрани, сувенірна продукція, брендування, POS матеріали, дизайн, а також була представлена продукція для рекламних компаній виробників від наших партнерів Plastics (Київ), WE R. Supply (Київ), Tesa (Київ).
Форум проходив дуже активно, оскільки «Індустрія торгівлі» включала в себе ще три виставками «Франчайзинг» (огляд на виставку ви зможете прочитати на сайті за посиланням), «Промисловий холод» і «Клімат-Експо».
Наш загальний стенд був дуже яскравим і привертав багато уваги, тому біля стенду завжди було багато людей. Кожна компанія, що бере участь у виставці отримала багато контактів потенційних клієнтів, оскільки основна маса відвідувачів і учасників виставки були зацікавлені в рекламних послугах. Виставки, є дійсно дуже ефективним способом знаходження нових клієнтів і партнерів. Тому УАВІ завжди бере активну участь у виставках подібного роду. Цього року має бути ще ряд значущих заходи в сфері реклами, чекаємо вашої участі в міжнародній виставці реклами і маркетингу REX 20-22 вересня.
Також 25 лютого на території «КиївЕкспоПлази» в конференц залі №1 проходив семінар-практикум SignShсool «Продажі на МАКСИМУМ». Спікерами виступали провідні експерти: Олесь Пищак, Дмитро Розенфельд і Олександр Борис. Семінар відвідало 40 учасників з різних міст України.
Олесь Пищак виступив з темою «Побудова системи продажів», яка включала в себе наступне: як правильно формувати структуру управління, навіщо потрібен план продажів і чим він корисний компанії, навіщо і як проводити аналітику, як правильно мотивувати персонал, які є ключові точки контролю персоналу і багато іншого. Також були протестовані моделі продажів компаній-учасників семінару за допомогою електронного листа з певним запитом на пошти, Олесем були проведені дзвінки в відділ продажів бажаючих компаній протестувати своїх працівників. Після чого кожна з компаній могла справедливо оцінити якість сервісу власного підприємства і зробити правильні висновки.
Дмитро Розенфельд виступив з темою «Продажі складним клієнтам». Раніше ми чули про оригінальність подачі інформації Дмитром, але тепер і переконалися в цьому самі. Експресія, харизма і унікальність безумовно присутні в його виступі. У темі Дмитра були порушені такі аспекти: як продавати в кризу, правильний «удар по емоціям», як технологія впливу, методика продажів через довіру, як потрапити в хмару цінових очікувань клієнта і як правильно згладжувати негативний емоційний опір при виставленні рахунку ще дуже багато іншої не менш корисної інформації.
Олександр Борис виступив з темою «Створення ідентикі, що продає або правильні символи і знаки». У темі було розкрито: що таке ідентика, навіщо потрібні вивіски, якими мають бути вивіски, що б залучати цільову аудиторію і т. Д.
Після виступу кожного зі спікерів, учасники могли задавати свої питання, на які експерти з радістю відповідали.
Після семінару ми отримали багато позитивних відгуків, надаємо Вам деякі з них:
Олена Мала компанія «Trade Master Groop»:
«Багато корисної якісної інформації. Отримали інструменти, які можна брати в роботу. Продовжуйте в тому ж дусі!»
Ірина Мороз компанія «Люкс Дизайн»:
«Цікава і інформативна подача матеріалу. професійна консультація»
Ольга Алексайчук компанія «Luka Galamar»:
«На кожному семінарі, я відкриваю щось нове для себе. Це неймовірна доза натхнення! Велике спасибі!»
Катерина Гайдаш компанія «Інтегра-Груп»:
«Дуже корисний і продуктивний семінар. Дякую за організацію»
Ярослав Наральник компанія «Люкс Дизайн»:
«Постійно відвідую школи. Отримую все більше корисної інформації, яка дозволяє розвиватися нашій компанії»
Ми дуже раді таким відгуками, це мотивує нас ставати ще краще і проводити ще більше корисних семінарів-практикумів на різні теми!
Наступна школа SignSchool відбудеться вже 24 березня, на яку ми вас із задоволенням запрошуємо, тема семінару-практикуму «Кухня креативу та дизайну».
Місце проведення: м.Львів, вул. Зелена 109, «Клуб ділових людей».
Час: 10:00 – 17:00.
Більш детальну інформацію чекайте в найближчі дні!