Українська Асоціація Візуальної Індустрії активно діє і розвивається вже більше двох років. Метою асоціації є створення ринку візуальної індустрії з високою культурою і компетентністю, де замовники отримують висококласні професійні послуги, що призводить їх і постачальників цих послуг до процвітання. На сьогоднішній день членами і партнерами асоціації є 34 компанії з різних регіонів України.
18 грудня в Києві в готельному комплексі “Сієста” відбулися загальні річні збори всіх учасників і партнерів У/А/В/І, а також новорічний бал – маскарад!
На зборах були підведені підсумки річної діяльності Української Асоціації Візуальної Індустрії та представлені плани розвитку на 2016 рік. 2015 рік для асоціації був дуже важливим і значущим, цей рік показав, що тільки в єдності, ми зможемо створити цивілізований ринок і розвинути культуру ринку візуальної індустрії.
Протягом року була проведена дуже велика робота. Асоціація брала участь в таких значущих виставках як “RemaDays” і “REX” в якості повноцінних учасників. Істотним поштовхом у розвитку У/А/В/І стало проведення 6 блоків Sign School, які відвідало близько 100 чоловік. Sign School – профільна школа для виробників рекламних конструкцій. Унікальність Sign School полягає в тому, що всі аспекти ведення бізнесу (підбір персоналу, продажу, створення кошторисів, маркетинг, виробничі процеси і тд.) Розглядаються у вузькому контексті візуальної індустрії.
Також в липні представники з восьми компаній членів асоціації відвідали великі виробничі компанії в Польщі, що дозволило учасникам ближче познайомиться з європейськими виробниками, перейняти досвід і отримати нові знання. За 2015 год до асоціації приєдналося 7 учасників: ТОВ Рекламна група “Фламінго” (Черкаси), РА “МАНДАРИН” (Умань), фірма “АКВАРІУС АВД” (Київ), ТОВ “Варго ІН” (Чернігів), ПП “Люкс Дизайн” (Житомир), рекламно – виробнича компанія “VDV” (Дрогобич), виробнича компанія “Пропаганда” (Житомир). Новими партнерами стали: Юридична фірма “TRASTME” (Київ), Представництво “tesa tape KFT” (Київ) і компанія управління бізнес процесами “BON SENS” (Черкаси).
Під час загальних зборів президент У/А/В/І, Олександр Борис виступив з двома семінарами на такі теми: “Основи мотивації персоналу” і “Визначення та досягнення місії і цілей Вашої компанії”, що дало розуміння принципів управління персоналом і командоутворення, а також перспективи розвитку бізнесу через визначення місії і цілей компанії.
Після семінарів президента був представлений план розвитку асоціації на 2016 рік за допомогою 9 програм У/А/В/І:
Програма №1 “Робота з замовниками”;
Програма №2 “Робота з виробниками”;
Програма №3 “Робота з постачальниками”;
Програма №4 “Робота з державними органами”;
Програма №5 “Побудова УАВІ”;
Програма №6 “Міжнародна інтеграція”;
Програма №7 “Стандарти”;
Програма № 8 “Методика розрахунку собівартості”;
Програма № 9 “Підвищення цінності УАВІ і членства в ній”.
За програмами були розподілені відповідальні учасники та партнери, які будуть активно працювати над певною програмою для створення умов структурованого і упорядкованого ринку візуальної індустрії. На даний період вже були проведені роботи по стандартизації, методиці розрахунку собівартості і роботі з державними органами.
Учасник робочої групи програми “Робота з державними органами” партнер юридичної фірми “TRASTME” Сергій Барбашин виступив з доповіддю “Аналіз законодавства про рекламу в Україні та регіонах”. У доповіді був представлений аналіз законодавства в сфері видачі дозвільних документів на розміщення конструкцій по таких містах: Київ, Дніпропетровськ і Львів, також Сергій повідомив, що найближчим часом будуть проаналізовані такі міста: Суми, Одеса, Запоріжжя, Луцьк, Полтава, Харків, Чернігів і Житомир. Цілями даної програми є: спільне виявлення порушень в кожному місті України, централізоване залучення державних органів (управління по захисту підприємництва) і приведення правил до єдиного стандарту. Після доповіді був проведений семінар на тему “Ефективна методика повернення боргів”.
Разом з учасниками асоціації було затверджено, що 27 травня відбудеться всеукраїнська конференція візуальної індустрії, на яку ми запрошуємо всі бажаючі компанії – виробники.
Після конференції відбувся новорічний бал – маскарад, на якому в неформальній обстановці учасники та партнери асоціації змогли поспілкуватися і приємно провести час.
Дуже раді, що УАВІ активно розвивається, приєднуються нові компанії, які розуміють важливість створення упорядкованого ринку і готові вкладати в це силу і енергію!