Разом рухаємось вперед! Саме з таким лозунгом Українська Асоціація Візуальної Індустрії досягає своїх намірів. Всі зимові місяці ми готувалися до проведення I Західноукраїнського Форуму Візуальної Індустрії у м. Львів. Нашими намірами були: познайомитись з виробниками візуальної індустрії західного регіону, виявити їх проблеми, провести відкритий діалог з місцевою владою для вирішення нагальних питань, налагодити комунікації поміж колегами на ринку рекламних виробників, а також надати натхнення та нові знання. Дані наміри приводять нас до загальної мети УАВІ: створення цивілізованного ринку візуальної індустрії з високою культурою та компетентністю, чіткими та простими умовами роботи, що призведе до процвітання країни, національних виробників в сфері виробництва рекламних конструкцій та їх замовників.
I Західноукраїнський Форум Візуальної Індустрії проходив 23 березня у наших партнерів Клубі Ділових Людей. Загалом форум відвідало 40 чоловік, 22 компанії з різних міст України.
Форум розпочався з виступу президента асоціації Олександра Бориса, який розповів про асоціацію, проблематику ринку візуальної індустрії, шляхи розвитку та взаємодії.
Партнер УАВІ Сергій Барбашин, компанія “TrustMe” провів дуже плідну роботу по аналізу законодавства в різних регіонах України в сфері видачі дозволів, і представив даний звіт на форумі.
Найочікуванішою подією форуму був відритий діалог з КП “Адміністративно-технічне управління” м. Львів, до діалогу приєднався директор управління Тарас Вітик, замісник директора Наталія Сеньків та начальник з зовнішньої реклами Юрій Теліпський.
На обговоренні були підняті питання з приводу дозвільних документів, стандартів видачі дозволів. КП “Адміністративно-технічне управління” представили проект створення нормативів та правил при виготовленні рекламних конструкцій та вивісок в м. Львів, з урахуванням архітектурних особливостей міста. В свою чергу виробники змогли висловити свої побажання та підняти проблеми з якими вони та їх замовники зіштовхуються у взаємодії з владою. В результаті діалогу представники міської влади і виробничі компанії змогли почути одне одного, тож ми сподіваємось, що в подальшому діалог буде продовжено і будуть вирішені питання по цих напрямках
Важливим питанням для багатьох компаній є правильний розрахунок собівартості. Багато підприємств інколи, навіть, працюють у збиток, оскільки не мають чітких принципів формування ціни або взагалі відсутні технологічні стандарти виробництва. В рамках роботи над програмою УАВІ “Методика розрахунку собівартості” партнер асоціації, компанія “BonSens” в особі Олександра Демченка, представив калькулятор розрахунку собівартості, за допомогою якого, кожна компанія зможе швидко та правильно розраховувати вартість вивісок. Калькулятор вже доступний на сайті УАВІ, і ви вже безкоштовно можете ним користуватись.
Наступним спікером став партнер УАВІ Руслан Бельтюков, директор Клубу Ділових людей з темою: “Унікальна торгова пропозиція вашої компанії”. Руслан розповідав про свій власний досвід в “Галицьких контрактах” та в Клубі ділових людей, в якому працює і зараз. Наводив приклади та надавав рекомендації як знайти УТП для власної компанії для того, щоб мати шлях розвитку, довгострокові цілі, плани та якісно виділятися серед інших компаній.
Саме західний регіон дуже орієнтований на зарубіжні ринки, але багато компаній не знають як вийти на них, або просто бояться цього. Засновник асоціації Ігор Степанов, компанія “Sicore”, вже давно працює на зарубіжжя, і з радістю поділився своїм досвідом. Звичайно, що найголовнішим має бути бюджет та відсутність страху, адже працювати на Європу, дійсно, дуже дорого і складно, але, як стверджує Ігор, це того варте. Перед тим, як почати шукати виходи на нові ринки, задайте собі питання: “для чого це вам потрібно?” та “чи потрібно це вам прямо зараз?”, якщо відповідь “так”, то починайте активно діяти.
Світлодіодна продукція вже давно підкорила український ринок. Всі провідні рекламні фірми у своїй діяльності використовують саме світлодіоди. Партнер асоціації Валентин Пахомовський, директор компанії “ВРС”, виступив з темою “Тенденції та розвиток світлодіодної продукції”.
На кінець форуму учасники УАВІ: Роман Комарницький, компанія “VDV” (м. Дрогобич), Ігор Степанов, компанія “Sicore” (м. Дніпропетровськ), Олександр Демченко, компанія “BonSens” ( м. Черкаси) розповіли власні історії успіху.
По закінченню форуму ми отримали багато позитивних відгуків, надаємо вам деякі з них:
Роман Цветков, директор компанії“ Нівроку” (м. Львів) :
”Форум є важливим заходом, покликаним впорядкувати і підняти на якісно новий рівень продукти рекламної індустрії шляхом об’єднання, обміном досвіду операторів ринку тощо.”
Інна Несмирна, директор компанії “Варго Ін” (м. Чернігів):
”Надзвичайно цікавим був досвід Степанова Ігора по виходу на зовнішньоекономічний ринок, цікавим та суперечливим був виступ Бельтюка Руслана”
Ольга Бакун-Беген, директор компанії “Лізо” (м. Львів):
”Цікавий форум. Рекомендую послухати усім виробникам вивісок та реклами”.