Знаки
А
Адресна табличка – знак, який інформує про найменування вулиці та номер будинку і розміщується на будівлі за адресою, яка на ньому вказана.
Акрилайт – світлова панель з прозорого акрилу з вигравіруваним текстом або малюнком, що підсвічена з торця світлодіодами. Підсвічування може бути як з одного, так і з декількох сторін.
Арка – знак виконаний у вигляді арки, розташовується над проїжджою частиною, дорогою, входом в паркову зону.
Б
Банерне панно – знак, виконаний з банерного полотна на каркасі або без нього. Підходить для великих візуальних конструкцій і часто застосовується як знак для тимчасового використання.
Білборд – щит великого розміру на одній або декількох опорах, розташований на бетонному фундаменті. Білборд використовується для розміщення реклами, як правило, встановлюється вздовж автомобільних доріг і магістральних вулиць з високим трафіком.
Брандмауер – знак прямокутної форми та великого розміру, у вигляді полотна з пвх тканини або сітки і розтягнутий по всьому периметру механічними натяжниками. Розміщується брандмауер на глухих фасадах житлових багатоповерхових будинків, комерційних або адміністративних будівель, а також на недобудованих і реставрованих архітектурних об’єктах.
Брендування вітрини самоклеючою плівкою – нанесення на поверхню вітринного скла зображення або графічної інформації за допомогою самоклеючої плівки.
Брендування торгового обладнання самоклеючою плівкою – нанесення на поверхню торгового або виставкового обладнання зображення або графічної інформації за допомогою самоклеючої плівки.
Брендування транспорту самоклеючою плівкою – нанесення на корпус транспортного засобу зображення або графічної інформації за допомогою самоклеючої плівки.
Буклетниця – підставка призначена для викладки поліграфічної продукції: буклетів, брошур, листівок, прайс-листів тощо.
Г
Графіка на підлозі – зображення, нанесене на підлогу або тротуар, за допомогою фарби або самоклеючої плівки.
Грифельна дошка – знак у вигляді панелі зі спеціальним покриттям, на якій можна писати крейдою.
Д
Даховий знак – будь-який знак, розміщений повністю або частково вище рівня даху будівлі. Даховий знак може бути як світловим, так і не світловим.
Джумбі (3Д муляж) – об’ємні конструкції, які своєю формою повторюють просувний товар, збільшений в масштабі в кілька разів.
Дорожній знак – знак, основне завдання якого полягає в організації дорожнього руху. Дорожній знак являє собою стандартизовані графічні зображення у вигляді тексту або піктограм, які передають певні повідомлення учасникам дорожнього руху і пішоходам.
Дошка меню – знак зі змінною інформацією, на якому наводиться перелік продуктів і цін. Цей тип знака зазвичай розміщується в ресторанах швидкого обслуговування, де він використовується для відображення меню.
Дошка пошани – стенд з іменами та фотографіями передовиків виробництва. Зазвичай дошка пошани має вигляд широкого щита (стенда) і розташовується на заводській прохідній або в холі будівлі, що належить організації.
Е
Екстендер – об’ємний елемент, який розташовується на рекламному щиті й виходить за його межі. Додає рекламну площу стандартному носієві, роблячи його більш помітним і таким, що запам’ятовується.
З
Знак – будь-яка конструкція, дисплей або інформаційне табло, яке прикріплюється до або розміщене на будь-якій поверхні зовні або всередині будівлі, щоб привернути увагу громадськості з метою: ідентифікації, реклами, навігації та інформування про товари і послуги.
К
Каталог знак – знак, який надає сформований список імен людей, офісів або об’єктів, розташованих у межах даної будівлі або району. Як правило, знаходиться в місці громадського доступу – вестибюлі будівлі. Знак каталогу може містити прості текстові списки, а також включати в себе карти та іншу інформацію.
Консольний знак – знак, розташований перпендикулярно поверхні (стіна, опора), до якої він кріпиться.
М
Маркерна ЛЕД дошка – світлова панель зі світлодіодним підсвічуванням, на яку за допомогою флуоресцентних маркерів наноситься графічна або текстова інформація, яка яскраво світиться при включенні.
Маркіза – рухливий навіс зовні над вікнами для захисту від сонця та інших атмосферних впливів, який може бути використаний в якості рекламоносія. На тканинну поверхню маркізи може бути нанесено інформаційне або рекламне зображення у вигляді напису або графіки.
Медіафасад – світлодіодний, гнучкий і динамічний відеоекран, який встановлюється, як правило, на зовнішній поверхні будинку.
Меморіальний знак (дошка) – знак у вигляді плити або дошки з довговічного каменю (мармур, граніт) або металевого сплаву (бронза, чавун), який ознайомлює людей з історією місця або події.
Мобайл – знак у вигляді підвішеного до стелі або прикріпленого до стіни планшета або об’ємної конструкції. Мобайл розміщується в місцях продажу. Його завдання – інформувати покупця про товар або бренд і привертати до нього увагу відвідувачів.
Мобільний рекламний щит – великий знак, встановлений на причепі або в кузові вантажівки. Знак може бути освітлений чи ні.
Мурал знак – зображення або текстова інформація, нанесена за допомогою фарби або плитки безпосередньо на поверхню стіни.
Н
Наклейка – невелике рекламне зображення на самоклеючій основі, найчастіше використовується у фірмовій рекламі (на валізи, на скло автомобілів тощо).
О
Об’ємні букви – букви, лицьова панель яких вирізана з пластику або металевого листа із сформованим або приклеєним бортиком, що надає об`єм.
Онінг – навіс над вікнами, який використовується для оформлення зовнішньої частини будівлі та розміщення реклами. На тканинну поверхню онінга може бути нанесене інформаційне або рекламне зображення у вигляді напису або графіки.
П
Паспорт об’єкта – тимчасовий знак, як правило, встановлений на будівельному майданчику, інформує про компанію забудовника, замовника і розробника проекту, а також демонструє проект будівлі та термін здачі об’єкта.
Піллар – об’ємна конструкція у вигляді тумби, на сторонах якої розміщуються змінні рекламно-інформаційні постери.
Пілларс – об’ємна, багатостороння конструкція, що обертається, з внутрішньою підсвіткою і плавним автоматичним обертанням.
Плоскі букви – несвітлові букви, вирізані з пластику або металевого листа.
Пневмофігури – надувні вироби з щільної (часто армованої) тканини, які можуть бути використані в рекламних цілях в якості оформлення або декоративних елементів виставок, концертів та презентацій. Зазвичай використовуються в якості тимчасового знака для проведення спеціальних заходів або рекламних акцій.
Прапор – полотно правильної геометричної (найчастіше прямокутної) форми, що має будь-яке спеціальне забарвлення, встановлене на флагштоці.
Призматрон (прізмавіжн) – знак, що складається з обертових панелей у вигляді тристоронніх призм, які приводяться в рух електродвигуном. Жалюзі повертаються в унісон, показуючи три різні зображення, розташовані на одній конструкції.
Промостійка – мобільна конструкція для демонстрації споживачам презентацій, зразків продукції та дегустацій.
Р
Рекламна стійка – мобільна стійка, призначена для того, щоб виділити торгову марку серед конкурентів в торговому залі або на виставці, та для викладки поліграфічної продукції.
Рекламний щит – щит на одній або декількох опорах, встановлений на бетонному фундаменті.
Ростова фігура – мобільна конструкція у вигляді площинного муляжу, що зображає живий або неживий об’єкт і виготовляється зазвичай з листового матеріалу. З тильного боку конструкції для стійкості розташована підтримуюча ніжка або металевий каркас.
Рядок, що біжить – електронний знак у вигляді панелі зі світлодіодними пікселями, що відображають у динаміці текстову або графічну інформацію.
С
Світловий короб (лайтбокс) – знак, який має квадратну або прямокутну форму й підсвічується зсередини. Може бути одно або двосторонній.
Світлодіодний екран (LED екран) – дисплей у вигляді плоскої панелі, який формує зображення за допомогою світлодіодів.
Сітілайт – знак прямокутної форми, розташований на металевому каркасі й підсвічений зсередини інформаційним полем 1200 х 1800 мм. Сітілайт застосовується в якості інформаційного або рекламного носія з системою для оперативної заміни зображення.
Скроллер – рекламна конструкція з внутрішньою підсвіткою і механізмом, що перемотує й позмінно демонструє різні рекламні зображення.
Сорочка-штендер – два невеликих рекламних щита, які певна людина носить на спині й на грудях по вулиці.
Стела – вузька та об’ємна рекламна конструкція прямокутної або фігурної форми, завдання якої привернути увагу клієнта здалеку. Встановлюється на фундамент або бетонний блок.
Стенд інформаційний – знак, на якому розміщується інформація для клієнтів, відвідувачів і співробітників про компанію або установу: актуальні акції, фотографії, оголошення, історичні факти, дипломи, кубки, зразки продукції, поліграфічна рекламно-інформаційна продукція.
Т
Табличка – невеликий знак, який вказує ім’я, рід занять, графік роботи й кріпиться на стіні біля входу в об’єкт або на двері. Існує також настільний варіант таблички.
Торгова стійка – знак, призначений для оформлення торгових і виставкових залів, для демонстрації зразків продукції підприємства або поширення поліграфічної рекламної продукції.
Трол – конструкція, виконана у вигляді плоского або об’ємного планшета, що розміщується над проїжджою частиною, між будівлями або опорами вуличного освітлення.
Ф
Фреймлайт – тонка світлова панель з рамкою по периметру і з можливістю швидкої заміни зображення.
Х
Хард-постер – рекламна конструкція, що розміщується в торговому залі або на вулиці у вигляді плаката з кріпленням. Хард-постер встановлюється на спеціальній ніжці.
Холдер – консольна конструкція у вигляді вертикальної перетяжки з пвх тканини, закріпленої на металевих кронштейнах перпендикулярно несучій стіні або опорі ЛЕП.
Ш
Шелфтокер – візуальний елемент, який кріпиться на торці полиці стелажа або прилавка і призначений для того, щоб виділити торговий ряд товарів одного бренду.
Штендер – мобільний знак у вигляді одно або двосторонньої конструкції висотою зазвичай до 1,5 м., яка встановлюється в безпосередній близькості до компанії рекламодавця із завданням привернути увагу перехожих до входу.