Цікаво, але саме реклама на транспорті є найдоступнішим інструментом просування бренду. Погодьтеся, досить зручно раз оплатити брендування автомобіля – і на довгий час забути про турботи, пов’язаних з просуванням «в полях».

Незважаючи на видиму простоту, довіряти процедуру нанесення корпоративного бренду на автомобіль варто тільки професіоналам. По – перше, це гарантує вам використання якісних матеріалів (читайте: тривалий термін служби), по-друге – якісне нанесення зображення. До того ж, досвід фахівців компанії Sicore дозволяє уникнути помилок, які здійснюють недосвідчені «гаражники»:

Використання недорогих матеріалів. Сьогодні ринок матеріалів представлений величезним асортиментом. При цьому деякі плівки навіть при невеликій ціні можуть мати досить презентабельний вигляд. Але як це відіб’ється на якості? Порівняйте цифри: заводська гарантія на звичайну плівку з середнього сировини становить 1-2 роки, в той час як полімерна плівка (здатна «приховувати» нерівності авто) служить від 5 до 7 років.

Недотримання розмірів автомобіля для брендування. З досвіду фахівців компанії Sicore (ТМ Арт Піраміда Груп) рідко яка процедура корпоративного оформлення автомобіля обмежується лише нанесенням логотипу. Як правило, повний ескіз включає в себе логотип, слоган, з використанням корпоративного шрифту, а також контактні дані. Все це зображення також має бути читабельним з великої відстані. Тому важливо при розробці дизайн-макету враховувати не тільки красиву картинку, але і наявність заглушок, двірників, ручок – тобто всього, що може заважати наклейці.

Поєднання кольорів. Безумовно, фарби для брендування автомобіля повністю будуть регламентуватися бренд-буком замовника. Але, цей документ не враховує колір машини. Так, припустимо, нанесення корпоративного білого кольору на жовте авто – буде не найкращим рішенням, оскільки літери просто зіллються з фоном. Тому, замовляючи брендування машини, варто враховувати експертну думку фахівця.

3 помилки в брендуванні автомобіля
3 помилки в брендуванні автомобіля
3 помилки в брендуванні автомобіля
3 помилки в брендуванні автомобіля

Компания “Sicore”