Новий підхід в зовнішній рекламі від фірми “Озон”!!!

Ради поділитися новиною про те, що учасники асоціації, фірма “Озон”, знайшли новий підхід до зовнішньої реклами – це використання стерео-варіо зображень!

З метою підняття рейтингу зовнішньої і інтер’єрної реклами серед інших видів реклами фірма «Озон» вирішила використовувати стерео-варіо зображення, так-як воно стає все більш актуальним.

Отже представляємо Вам невеликий екскурс по можливостям, різновидам і зразкам пропонованих для впровадження в нашу сферу діяльності виробів:

СТЕРЕО


Під СТЕРЕО мається на увазі зображення, що передає обсяг сцени або предмета. Цей ефект досягається переглядом кодованого надрукованого зображення через 3D-лінзову систему.

Новий підхід в зовнішній рекламі від фірми

Стерео зображення ділиться на:

  1. 3D-стерео;
  2. Стерео-фото – Зображення, отримане методом багато ракурсної фотозйомки об’єкта або сцени;
  3. 3D Wide стерео, яке є перехідним варіантом між простим стерео і анімацією. По суті 3D Wide стерео – це і є анімація, що складається з безлічі кадрів, що дозволяє передати обсяг з великим кутом огляду предмета.

ВАРІО

Варіативні зображення, це зображення на яких інформація змінюється, наприклад, одне зображення змінюється іншим.

Як правило, під лінзовий растр можна закодувати від двох і максимум до чотирьох абсолютно різних зображень. Але при збільшенні кількості зображень ростуть вимоги до друку і потрібна велика лінзова система.

Варіо також поділяється на кілька категорій:

  1. вариіо просте (одне зображення змінюється іншим);
  2. варіо-анімація:
    • Варіо-анімація (відео) – анімаційна послідовність кадрів, фрагментів фільму;
    • Варіо-анімація (морфінг) – плавне перетворення одного зображення в інше з поступовим перетіканням
    • форми одного об’єкта в інший;
    • Варіо-анімація (зум) – зменшення, збільшення предметів:
    • Варіо-анімація (обертання) – кругове обертання предметів або колірних заливок навколо своєї осі.
Новий підхід в зовнішній рекламі від фірми
Новий підхід в зовнішній рекламі від фірми

КОМБІНОВАНЕ ЗОБРАЖЕННЯ

Також можливо поєднувати види зображень. Наприклад, можна зробити стереозображення і додати в стереозображення який-небудь варіо або анімований елемент.

Стерео-варіо картинки привертають увагу споживача і «змушують» його зафіксувати рекламований об’єкт або продукт. Зображення з різними об’ємними ефектами – відносно нові рекламні носії. Впровадження стерео-варіо рекламної продукції на західному ринку вже стала популярна серед бізнесу різного масштабу і в різних галузях економіки.

Сьогодні реклама стерео-варіо стає все більш популярною і в Україні. Це зовсім не дивно, адже сьогодні це єдиний носій друкованої продукції в форматі 2 в 1 або 3 в 1. Стерео варіо зображення мають на споживача найбільш довготривалий і потужний вплив своєю незвичністю та оригінальністю.

Багато було проведено різних маркетингових досліджень, згідно з якими тривимірні картинки:

  • реалістично підносять рекламований продукт, створюючи міцний асоціативний зв’язок «продукт – споживач»;
  • сприйняття інформації про продукт поліпшується (завдяки динаміці, реалістичності, глибині, що передаються);
  • збільшується контраст на тлі конкуруючих пропозицій.

Основні області застосування різні вкладиші в будь-які друковані видання, обкладинки будь-яких книг і журналів, сувенірна продукція, промо-матеріали та звичайно ж рекламна продукція (як зовнішня, так і інтер’єрна).

Таким чином реклама за допомогою технології стерео-варіо дозволить відірватися від конкурентів і довгоочікувана перевага Вашої продукції буде досягнута. Адже утримати погляд людини на традиційній рекламі стає все важче.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *