Неон співай, о Богиня, рекламного сина

Читайте залізні книги! (Володимир Маяковський, Вивіскам)

“Неон співай, о Богиня, рекламного сина…”

Змужнілого – 100 років в минулому році виповнилося, тому напевно, злегка забутого, або правильніше сказати «забитого» новинками. Погано, що забитий неон «любителями» від реклами, після рук яких замовники бояться неонових вивісок оголошуючи їх «проблемними», і переводять свої вивіски на світлодіоди. Не буду говорити про плюси і мінуси неону і світлодіодів, про це багато написано.

На мій погляд це не зовсім взаємозамінні джерела освітлення. Професіонали знають, що світлодіоди також не терплять «аматорства». І якщо на стороні світлодіодів, в силу уявної простоти збірки, панує стихія малограмотних «шустриків», то на стороні неону переважає професіоналізм.

Поєднання ручної роботи з гарним дизайном – неонова вивіска це те, що є винятковим, неповторним, єдиним у своєму роді: ексклюзив. Приголомшливе по красі, захоплююче дух видовище, що піднімає настрій споживачеві і прибуток власнику.

У плані довговічності (Без втрат світимості, візуальності і грошей на ремонт) немає рівних неону, при професійному виконанні. Втім, останнє зауваження можна віднести до всіх виробничих процесів і виробів.

У плані дизайнерських рішень, маючи багатющу колірну палітру, можливості неону практично безмежні, а іноді він просто незамінний.

Створення неонової вивіски – трохи магія. Робота зі склом вимагає майстерності – найменша неточність і все буде зіпсовано. Робота склодува практично не змінилася з часів пірамід. Майстер силою своїх легенів і під впливом вогню гніт скло. Це злиття скла, вогню і дихання людини, породжує особливий, натхненний світ наповнений, крім газу, енергією свого творця.

Неонові вивіски, як маяк, своїм неповторним, тільки неону властивим, заревом, привертають увагу і в сонячний день, змагаючись із сонцем і, пробиваючи туман, в дощову погоду запрошуючи на вогник.

Вивіска, як візуальний комунікаційний канал, засіб для передачі образів, слів (концепцій), посил світу – це мова загальної картини – структури. Канал цей мовить 24 години на добу 7 днів на тиждень. Лексика візуальності надзвичайно цікава і важлива. В даному випадку транслюються тотожність вивіски з бізнесом – це пряме спілкування зі споживачами.

Концепція, філософія бізнесу втілена в форму і колір. При кожному візуальному контакті вивіска, як будь-яка статусна річ, крім назви написаного на ній, розповідає про себе і власника дуже багато. Наприклад: «Ми цінуємо і поважаємо людей, які користуються нашими послугами, товаром …», «Ми раді Вам ….», «Ми стабільно розвиваємося …», «Ми піклуємося про свою репутацію, отже, ми піклуємося про вас … », « Ми цінуємо клієнтів, і середовище їх існування, тому наша вивіска добре вписана в фасад будівлі і стала його архітектурним елементом», останнє рідкість, на жаль, але відвідуваність піднімає значно. Або ж: «Ми давно на ринку і вже втомилися …», «Ми дуже … нам не до Вас …», «Ми економимо на всьому …..», іноді крик «У тендері я була сама «бюджетна», мені б тільки день простояти та ніч протриматися», а ось ще «Ми краще знаємо яка вивіска нам потрібна», буває і так: «Дизайн»- це не наше слово …», і т. і. , продовжувати можна довго. Знайома лексика?

І бажаний посил на кшталт «Нам довіряють …», «Ми Ваше майбутнє …», «Ми унікальні …» та ін., Над яким працювала команда людей, спотикається об вивіску, що говорить зовсім інші речі. У цьому сенсі значення вивіски важко переоцінити. У рекламі неон живе вже сторіччя завдяки багатству виразних засобів, вмінню передати відчуття від легкості, грайливості до лапідарності, зберігаючи при цьому виразність і яскравість десятиліттями. Чи варто нехтувати таким інструментом спілкування зі споживачем?

Чи вигідна така інвестиція в бізнес?

Автор: Агапутова Наталія, компанія “Юнікс-С” http://www.ureklama.org.ua/

Неон співай, о Богиня, рекламного сина

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *