Людський фактор: оптимальна ціна вивіски

Працюючи майже 20 років в сфері зовнішньої реклами, компанія BonSens стикалася з різними проблемами. Це і зручність ведення складу, і передачі інформації серед різних відділів і, звичайно ж, каменем спотикання став спосіб складання вартості виробу. У цьому ролику компанія BonSens показала на прикладі з життя, як Людський фактор може вплинути на формування вартості рекламної вивіски. Компанія знайшла вихід і хоче поділитися ним з Вами: як програмне забезпечення “BonSens” допомагає скоротити вплив людського фактора на розрахунок вартості виготовлення рекламних конструкцій.

Сайт: http://bonsens.com.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *