УАВИ в Грузии: впечатления, ожидания и вдохновение

УАВИ в Грузии: впечатления, ожидания и вдохновение

9 октября 2019 года делегация членов УАВИ в составе 30 человек прилетела в Грузию для посещения крупных грузинских рекламно-производственных компаний, Конференции по обмену опытом между производителями разных стран. Эта поездка …

детально

Вийшло перше видання книги “Довідник візуальної індустрій”

У цьому місяці вийшло перше видання книги “Довідник візуальної індустрій” в якому зібрано понад 500 термінів і понять у сфері реклами. Окремо хочемо подякувати за роботу з написання Олександру Демченко, …

детально

Навчальна програма за грантовим проектом Tender Together для участі в міжнародних і національних тендерах

20-21.06.2019 учасники УАВІ, спільно з Українською Асоціацією Меблярів відвідали навчальну програму за грантовим проектом Tender Together для участі вміжнародних і національних тендерах!

детально
Звернення директора та президента УАВИ

Зміна іміджу та звернення президента і директора УАВІ

Шановні учасники! У нашій асоціації сталося значуща подія – зміна менеджменту УАВІ! Асоціація росте і розвивається, змінюються цілі і завдання, змінюється і менеджмент, тому хочемо представити нового президента УАВІ Несмирну …

детально

Підсумки виробничої школи Sign School в м.Житомир!

Не дивлячись на сучасний активний ритм життя, наші учасники постійно розвиваються та навчаються, тим самим підтверджують власний професіоналізм! Тож 20-го квітня Українською Асоціацією Візуальної Індустрії була організована та проведена чергова …

детально

Вже завтра! Sign School в Житомирі!

ОГО!  Вже завтра! Виробнича школа Sign School в Житомирі! Ви дізнаєтесь, як підвищити результативність Вашої команди, впровадити нові методи управління, уникнути плинності кадрів і вивести Ваш бізнес на новий рівень! …

детально

Підсумки спільного засідання УАВІ в Києві 30 березня.

30 березня відбулося загальні збори засновників, керівників робочих груп і учасників УАВІ. В цілому на зустріч приїхало 13 чоловік з 8 міст України. Так само на засіданні був присутній і …

детально

Sign School на тему: “Нестандартний підхід в реалізації ідей при виробництві зовнішньої реклами”

Запрошуємо вас відвідати нашу виробничу школу “Sign School”Нестандартний підхід в реалізації ідей при виробництві зовнішньої реклами» У даній школі візьмуть участь компанії з усієї України, члени Української Асоціації Візуальної Індустрії, …

детально

Global Forum: “Бренд-енергія”

УАВІ продовжує налагоджувати контакти і партнерства! Ради оголосити, що наша асоціація стала партнером заходу “Global Forum: Бренд-енергія”, який відбудеться 6 квітня в м.Полтава, організаторами, якого є наші учасники Esfi: бренді …

детально

УАВІ об’єднує серця!

Українська Асоціація Візуальної Індустрії об’єднує не тільки українські виробничі та рекламні компанії, але і серця! УАВІ стала партнером благодійного заходу «Радійте життю», яке пройшло в Сумському театрі Юного глядача 23 …

детально

6 березня УАВІ провели RemaCongress на виставці Remadays Kiev 2018!

6 березня УАВІ провели РемаКонгрес в рамках виставки RemaDays Kiev, де відбулася презентація перспектив співпраці з УАВІ, плани розвитку та партнерства. Також відбулася зустріч з представниками верховної ради, міністерства регуляторної …

детально

Ми віримо у розвиток галузі візуальної індустрії, адже це в наших руках!

Успішними та яскравими роботами підприємства «ВАРГО ІН» за останні 2 місяці, стали роботи з зовнішнього та внутрішнього оформлення супермаркетів «Ельдорадо» в м. Ірпінь та Чернігів. Об`єкти принципово різні. Адже в …

детально

Спільний нетворкінг УАВІ і Української Асоціації Франчайзингу!

21 лютого на виставці Франчайзинг та Індустрія торгівлі 2018 ми провели спільний нетворкінг між учасниками Української Асоціації Візуальної Індустрії та Асоціацією Франчайзингу. Тема зустрічі — шляхи співпраці та взаємодії між учасниками Асоціацій. …

детально

Эволюция рекламы и революция продаж

По мнению Nielsen, Google и множества профильных изданий, традиционная реклама теряет свою эффективность. Стандартные решения (стопперы, воблеры, напольная графика и т.д) потребителю приелись и перестали приносить желаемый эффект. Пестрые брендированные …

детально