Загрузка...

УАВІ та програма USAID ЛЕВ провели обговорення проблем законодавчого регулювання сфери зовнішньої реклами під час виставки REX-2016

06.10.2016

       

       22 вересня 2016 року Програма USAID ЛЕВ спільно з Українською асоціацією візуальної індустрії (УАВІ) під час щорічної виставки реклами і маркетингу REX-2016 провела панельну дискусію на тему “Зовнішня реклама та ідентифікація: проблеми і перспективи регулювання”. Учасниками дискусії стали члени асоціації, представники підприємств рекламної галузі з різних областей України, місцевих бізнес-об’єднань, фахівці Міністерства економічного розвитку і торгівлі, представники Асоціації операторів зовнішньої реклами України. 

    
 
        Під час панельної дискусії свої напрацювання щодо вдосконалення законодавства у сфері зовнішньої реклами представили старший експерт Програми Любомир Чорній та експерт регуляторної групи Програми Олександр Пліва. Основну увагу в дискусії було зосереджено на проблемах розмежування носіїв зовнішньої реклами та засобів ідентифікації місць здійснення діяльності (вивісок, табличок тощо), уніфікації процедур надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, виробленні галузевих стандартів та класифікатора засобів ідентифікації і рекламоносіїв, а також можливості впровадження елементів саморегулювання у візуальній індустрії України.
 
    
 
       Під час жвавого обговорення численних проблемних питань усі учасники наголошували на гострій необхідності внесення змін до Закону України “Про рекламу” та комплексного перегляду інших актів законодавства, які забезпечують регулювання у сфері зовнішньої реклами та засобів ідентифікації, що сприятиме реальному спрощенню започаткування і ведення підприємницької та незалежної професійної діяльності. Як експерти Програми USAID ЛЕВ, так і фахівці Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (МЕРТ), під час обговорення звернули увагу на те, що першочерговим є внесення змін до Закону України “Про рекламу”, а вже далі – у відповідні підзаконні акти. «Саме завдяки такому підходу регулювання у сфері зовнішньої реклами має стати ефективнішим, зрозумілішим та прозорішим», – наголосили фахівці. 
 
    
    
 
       За результатами панельної дискусії Українська асоціація візуальної індустрії заявила про своє бажання приєднатися до процесу вироблення і обговорення пропозицій щодо вдосконалення законодавства у сфері зовнішньої реклами, зокрема, в рамках робочих груп, що діють за підтримки Програми USAID ЛЕВ та МЕРТ. 
 
   
   
 
       Також на панельній дискусії було запропоновано завершити роботу над пропозиціями щодо вдосконалення законодавства у сфері зовнішньої реклами до середини жовтня та представити відповідні напрацювання на тематичному круглому столі за участі всіх зацікавлених сторін, які виявили бажання долучитися до роботи над вирішенням проблем законодавчого регулювання у відповідній сфері. Консультації між експертами Програми USAID ЛЕВ, фахівцями МЕРТ, представниками галузевих та місцевих бізнес-об’єднань триватимуть впродовж наступних трьох тижнів і мають вилитися в узгоджений пакет пропозицій
 
.
 
Джерело інформації: 
 
Сентябрь
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
       
На ближайшие даты запланированных событий нет