Після I Західноукраїнського Форуму Візуальної Індустрії на другий день, 24 березня була проведена школа для виробників SignSchool “Кухня креативу та дизайну”, ця школа була призначена здебільшого для дизайнерів, але також і для менеджерів та власників підприємств.

SignSchool

Іоланта Філоненко, арт-директор компанії “Елефант. Торговий дім” (м. Київ) взяла слово першою. Іоланта виступила з темою “Рецепт створення та просування бренду”. В даній темі розглядались такі важливі питання як: правильні кольори в логотипах, презентація логотипів для клієнтів та багато іншого. Що добре запам’яталось, так це те, що ні в якому разі не можна відсилати макети клієнтам просто на електронну адресу, обов’язково потрібно презентувати свою роботу, якщо клієнт не може приїхати, то приїздити до нього, в крайньому випадку, влаштувати скайп-конференції. Потрібно обґрунтувати свої ідеї, пояснювати, чому саме так ви вирішили, і тільки тоді, ви будете отримувати більше схвалення ваших робіт та менше не задоволених клієнтів.

SignSchool

Корисно було послухати директора компанії “Рів’єра” Ігора Шепелева про нові матеріали та технології для виготовлення рекламних конструкцій. Ми дуже раді, що в УАВІ є такі новатори.

SignSchool

Цікавим виступом та подачею учасників захопив співвласник компанії “Hochu Rayu” Віталій Кирилів. Мова йшла здебільшого про креатив. Як його правильно використовувати, де він доречний. Також Віталій розповів про тенденції сучасного дизайну та креативу. Але найцікавішим були командні ігри, в яких з задоволенням прийняли участь всі учасники школи. Учасники поділились на три команди. Першим завдання було збудувати найвищу конструкцію з зефіру, спагеті, мотузки та скотчу.

SignSchool

SignSchool

SignSchool

На другому завданні кожній команді була видана пластикова тарілка та одна паличка, паличку потрібно було обміняти на предмети, які б повністю змогли б закрити тарілку, а обміняти її було потрібно на вулиці у звичайних перехожих. Учасники змогли розважитись, отримати задоволення і поспілкуватись. Але змістом ігор, була все ж таки командна робота, виграли лише ті команди, які працювали злагоджено. Переможців ви бачите на фото.

SignSchool

Пахомовський Валентин, компанія “ВРС” виступив з темою “Світлодіоди в архітектурі та дизайні”. Компанія постійно займається навчанням свої клієнтів і в тому числі членів УАВІ.

Цікаві рішення для оформлення інтер’єрів, фасадів, меблів надала компанія ТОВ “ТІС”. Юрій Новіченко презентував систему профілей для світлодіодних стрічок. ЛЕД-профілі служать для технологічної інсталяції світлодіодних стрічок, завдання необхідної спрямованості і концентрації світлового потоку, ексклюзивного світлотехнічного дизайну як усередині приміщень, так і зовні, а також забезпечують тепловідвід, що необхідно для тривалої роботи світлодіодів.

SignSchool

Також всі учасники школи отримали сертифікати про проходження SignSchool “Кухня креативу та дизайну”.

SignSchool

SignSchool

SignSchool

SignSchool

Після школи ми отримали також багато позитивних відгуків, надаємо вам декілька з них:

Тетяна Прішанова, дизайнер компанії “Факторія” (м. Луцьк):

”Отримала цікаву та корисну інформацію для створення дизайну в області реклами. Поспілкувалася з людьми, які мають великий досвід роботи кожен у своїй сфері для створення якісної реклами”

Василь Сеник, директор компанії “Рекон” (м. Івано-Франківськ):

”Здобув багато нових знань про роботу в команді, про спілкування з клієнтом, світлотехніку та нові технології в рекламі”

Остап Процишин, директор компанії “Regroup” (м. Львів):

”Знання, котрих немає у вільному доступі”

Ірина Кріль, дизайнер компанії “Нівроку” (м. Львів):

”Цікаво, змістовно, корисно. Рекомендую!!!”

Дуже дякуємо за відгуки!

Чекайте на анонси, адже попереду ще дуже багато SignSchool на різні теми!